Merve_seda aysegzr_aslan bende 24+2 yim 23+1 de gittim dedi haftasına göre bir hafta geriden geliyor 22 haftalık görünüyor dedi . İnş düzelir. Elim götürürse bugün tekrar gitmek istiyorum. Bebeğim aşĞıda gece uyuyamıyorum belim çok ağrıyor
aysegzr_aslan Merve_seda Bi daha gidince yine sorucam😂gecen baktım doguma kadarda degisebilir dıyolar
Merve_seda aysegzr_aslan hayırlı oksun cnöm benim bir kızım var bu erkek olsun istedik ama doktor kız dedi
aysegzr_aslan Merve_seda benimde Bi oglum var 4yasında bakalım hayırlı saglıklı olsunlarda önemli degil bebekte kis vardı benimde gecti cok sükür önce saglıkkk
Merve_seda aysegzr_aslan aynen cnm önce sağlık 😘 insan sürekli çocuk getiremiyor ikisi de olsun istiyor
Wonderanne zeynepcelikss benim bebeğim boyu haftasında sınırda kalmış bana iyi beslen dedi doktor bence gebeden gebeye bebekten bebeğe değişiyor üzülme
aysegzr_aslan Merve_seda haklısın valla hergün olmuyo sonucta bende kız cocuklarına elbiselerine bayılıyorum magazalara gittigşmde kız elbiselerine bakıyorum dayanamıyorum☺️😂
zeynepcelikss ezgymy benim 1 hafta sadece. doktor hic uzerinde durmadi. onemli degil dedi gecti zaten
Mineberna aysegzr_aslan aynı benim gibi 21 haftalık gittim 20 hafta göründü önemsiz dedi ama anne yüreği işte