Gokcedag Kanalda bebegin basi ve hareket ederken bebis yatarken ozellikle cok kimildamalar oluor mu sizde de asiri derece, ve ayaga kalkinca asiri agirlik yuruyememe sanki gelio hissi😦
Gokcedag asyaa15 bole kucuk biseyler yuruo gibi, bacaklarim birnirine degince bacagimdada oynuo gibi, oturtmuo bi de😶
asyaa15 Gokcedag öyle öyle artık iyice daraldık oda bizde. Hayırlısıyla gelsinler. Cok bekletmesinler inşallah 😍
lamiaaktas 38+3 ağrılar var kasığımda. Doktor hareketlerini takip et azalırsa gel dedi. Ekstra kontrole çağırmıyor. Hastaneye gelme boşuna diyor. Pzt sezeryan olcam. Şimdiden lohusa psikolojisine girdim galiba. Stresliyim. Üzgünüm. Kimseyi istemiyorum
Arslan04 Suhedq hiç bi belirti yok 38+4 olduk artık doğurmak istiyorum. Bu sureci hızlandırmak için neler yapıyorsunuz ben bol bol hurma yiyorum
Maviss Suhedq bizde safak 5 kaldi geriye sancilari evde cekip gitmek icin dua istiyorum dua edin canlar