Merhaba guzel anneler. Aynı durumdan muzdaribiz. Ben talesemi( akdeniz anemisi) tasiyicisiyim. O nedenle kan değerim 8 buçuk 9larda. Maltofer kullanıyorum hemde günde 2, pekmezler kırmızı etler, kuruyemişler . Ama banamisin demiyor haliyle. Şuan 34 haftalığım ama halsizlik hiç bitmedi normal doğum istiyorum çok halsiz yorgun olursam deyip korkup sezeryan mi olsam diyorum.. bende genetik olduğu için artmıyor artmayacak da. Doktorumda merak etme tıp ilerledi sen rahat ol hallederiz deyip minnoş minnoş konuşuyor hepten deli oluyorum😁😁