ElifSuMerve selam canım aynı sorunu bende yaşadım ben cok fazla ılac kullandıgım ıcın doktorum daha fazla mideni yıpratmayalım diye 6,5 aylıkken falan başladı kan ilacıma . Hgb sonucum 8,5 di ozaman cok dusuk kanın dedi ben duzenlı kullanmamıstım 1,5 ay oncesıne kadar da kan takılması gerektiğini soyledi bende virüsten dolayı istemediğimi kendim yukseltebileceğimi soyledim. 8,5 dan 10 a yukseldı . En son 2 hafta once olculdugunde şimdi belki daha da yukselmıstır. Sana tavsiyem ilaçlarını duzenli ic vitamin ilaclarında da demir var. Bunları içerken c vitaminiyle birlikte tüketirsen emilimi yüksek oluyor mesela portakal suyu sıkıp onunla ıcebilirsin yada uzerıne meyve yıyebilirsin c vitamini olarak . Yeşil yapraklı sebze tüketmeye calıs ben bol bol ıspanak yedim yanında süt yoğurt urunlerı tuketme demir yapan seyler yer içersen arasında yarım gun geçmesine dikkat et. Ceviz fındık çiğ kuruyemişlerde de var demir . Kuzu kulağı bitkisinde cok var . Umarım duzelir 🙏🏻