Nurcan33 bi de bişey soracağım gebelik şekerinize bakıldı mı? Ben yatmadan önve meyve yiyordum sabhaa kadar dilim damağım yapışıyodu kupkuru oluyodu, eniştemgil teyzemgil şeker hastası şekerin yükseliyodur meyveyi yeme yatmadan önce bişey yeme dediler şimdi o kuruluk olmuyor bende dün kek yemiştim yatmadan önce bugün yine kupkuru uyandım sabaha kadar da 3 4 bardak su içmişim. Yatmadan önce yediklerinde önemlimtatlı yiyosan anlık yükseliyor olabilir 🙆