CerenNisaSecilmis Gonay kullandım ilaç şuan kontrol altında ama bünyem enfeksyona çok müsait serklaj amilyatı oldum bugün kesinlikle enfeksyonum olmaması lazım o yüzden bo suya devam
Gonay CerenNisaSecilmis çok gecmıs olsun:( kac haftalık hamılesın?bnde kum döküyorum buara ılac kullandm ve bol bol su ıcıyorum suan.ılacne kullandn
MerveSimsek_ Nurcan33 ne güzel sana fazlasi zarar degil 😁 yakinda wc ye yatak kurarsin ama 😅 ben 2 dakikaya bi kosuyorum. Artik baya da buyudu göbişim kolay kalkip kosamiyorum da wc ye 😅
Sunshine1 Nurcan33 canım doktorum 30 kiloya 1 lt su içilmeli dedi. Ben 60 kiloyum 2 litre içmeliymişim
Sunshine1 Nurcan33 ayrıca doktor Fazla su içmek tehlikeli dedi vücut şoka girebilir dedi kötü sonuçlar olur dedi hem de böbreklere zararlı fazla içmek dedi yorar dedi
Bebibebi Nurcan33 bnde çok su içerim akşama kadar içtiğim yetmiyır gibi gece uyuduktan sonra saat başı tuvalete kalkarım yine su içer yatarım 5 litre su iki günde bitiyor bazen 2 gün bile sürmüyor
bburcu Nurcan33 bende aynıyım 🙄 gündüz içemediğim suyu gece içiyorum kalkıp kalkıp 🤦🏼♀️ Yatak tuvalet mutfak arasında dönüyorum o yüzden dalana kadar 😂
Nurcan33 bburcu yaaa hamilelik çok zor bisey 😂😂😂 çokta tatlı işte Rabbim herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤
Nurcan33 Cerenssn bende zaten sabaha kadar bir o yana bir bu yana zor uyuyoruz tam uyudum derken tuvalet ihtiyacı su ihtiyacı 😏
lamiaaktas Nurcan33 ben de öyleyim. Yanıyor içim. Her seferinde 3-4 bardak su içip yatıyorum. 2 saatte bi tuvalete gittikçe yine içiyorum. Bi sefer içmezsem sabah kalktıgımda sapsarı oluyor idrarım. Bence iyi yapıyoruz
VLD-61 Nurcan33 ben günde 2.5 litre su içiyorum.hem merak etmeyin bebeğin suyu içinde iyi .ödem için iyi dedi doktor
Ebrarsahn Nurcan33 valla öyle su içiyprum ki gün içinde içtigimi boşverin gece iki sürahi bitiriyorum ama bütün gece tuvaletteyim 🤣 ama içmesem içim yanıyor susuz duramıyorum