Sermec27 bence onla alakalı durum değil 38.hafta dediğiniz bebeğin normal doğum zamanı. Aynı büyüklükte kesi ve dikişler size de atıldı. Dikişlerin iyileşme sürecinden bahsediyprum ben tekrAr bi hamilelikte karnınız büyüdükçe dikişler iyileşmemişse sıkjntı yaşayacaksınız. Bence bi doktora daha danışın hiç olmadı 1 yıl falan beklemekte fayda var. Ben Dogum yapalı 15 ay oldu 8 haftalık hamileyim ben bile bi acabalardayım çünkü dikişlerim hala kaşınıyor bazen.