Ben sabahları ılık ile sıcak arasında su içiyorum 2 bardak,kabızlığıma iyi geldi,yani içebileceğiniz kadar olsun derecesi ,bende işe yaradı🙏😊bide akşamdan kuru kayısıyı suya batırın,sabah hem suyunu için hem kayısıyı yiyin😉ama doktorun dediği hamilelikte kabızlığa çok su içmek iyi geliyormuş,hareket de şart tabi ama bu şartlarda maalesef zor🤨