Gamze_Demir valla benim genel olarak içim yanıyor kola, fanta, gazoz canım istedikçe içtim. Hergün tüketmedikçe, canım da isteyince içiyorum. Marketten alınan yumurta, meyve- sebze her şeyde var kimyasal. Arkadaşıma doktoru -ünlü bir doktorda takipteydi- canın çok istediğinde (aşerdiğinde) içeceğin 1 sigara, içmediğinde daha çok zarar verir demişti.