zumra2020 Gamze_Demir benim canim cok istemisti bir iki yudum.almistim canım. Nefsini korlicek sekilde sende tat istersen.
Prensesannesii1 Gamze_Demir az önce bende dayanamayıp içtim aklımdan da acaba bişey olur mu diye düşündüm ama canım çok çekmişti 🙄🙄😂
Behll_drl Gamze_Demir kağan kocatepe youtuba videolarının birinde 10 15 günde 1 bardak içebilirsiniz çok isterseniz demişti ben de bi kaç yudum içmiştim🙈 bşy olmaz o kadardan diye düşünüyorum
Suleyigit Busesrmz hergün içme kuzum ya çok icildiginde bebeği eritiyo diye duymuştum hergün içme arada ic
Nurhayatymnli Gamze_Demir ben hamileliğimin basindan beri iciyorum kayinvalidemde esimle kaynima hamileyken hep ictim cok sukur biseyde olmadi der hep 😊
zumra2020 Her gun icmek tabiki zararli ama canin cok istediyse de geri plana atma canim tadina bak nefsini körle sonra sakince geri bırak 😁😁
Gamze_Demir Benimde aşırı canim istiyo kana kana icmek istiyorum ama korkumdan icemiyorum😌 doktorada gidip soramiyorum. O yuzden 1 yudum ve kokusuyla kendimi avutuyorum🤦♀️😊 tesekkurler
Semam Gamze_Demir Valla ben hamileligimin ilk 3 ayında içmedim 🤭 kendimi tuttum ama sonra 2 3 haftada 1 bardak içtim suan 28 +2 haftaligiz bu zamana kadar bi sıkıntı olmadi bence abartmadigin surece icebilirsin ya 😊
Tugbacolak Gamze_Demir ben normlde cok severım ve yanmda ıcıyolardı öluyuyodun ıcıyım dıye dedım byle olmaz barı gözumu doyurcak kdar degılde nevsımı köreltıyım dıyerek yarım bardak kadar ıctım sonrası felaket bır mıgde yanması başladı haftalarca cektım
Gupse Gamze_Demir valla ben bazı yemeklerin yanında içiyorum fanta hergün değil de tabi bazen diyim zaten çocuk doğunca emzirirken içemiyorsun hiç şimdiden gerek yok 😂
glstners Gamze_Demir evet canım zararı var tabi ama canın çok çektiyse az bişey iç benim gibi değil 😊
Suleyigit yazannesi ne biliyim gii öyle okumuştum bi yerde ama kola yanı çok yararlı bişey değil içmeyin anam içmeyin benim koca izin vermiyor içeyim sizde içmeyin oyüzden 😂😁
Akurt yazannesi 1 2 ay oncesi biri yazmisti kola ictim bebegim erir mi diye her kola icisimde o kadin aklima geliyo guluyorum :)