Te23 balım aldılar annem ve eşim ben odadayken kaldı hep ama babam 3. Oluyordu ve hemşire kısa bir süre ayrılırsa iyi olur dedi yani maksimum 2 kişi odada oluyor, sancı odasında da 1 kişi oluyor. Cem hoca arada eşimin de gelmesine izin verdi. Annem yanımdaydı ne zaman bebek başı girdi kanala doğurmama 5 dk vardı annemi çıkardılar oradan 😍