Sibelgokhan _zehra_ erken doğum olunca tek sıkıntı o kuvez oluyor işte ayrı kalıyor insan yavrusundan çok zor olur oyle beklemeside.saglikla kucağında bebegine evinin kapısından girmek nasip olsun🎀🤲
Esrayldz Faray Merhaba bayağı zaman oldu bebeğinizin bir rahatsızlığından şüpheleniyordu doktorlar tam hatırlayamıyorum denk geliyorduk hep mayıs postlarında nasılsınız bebeğiniz sağlıklıdır umarım bir problem yoktur🙏
Faray Esrayldz merhaba, evet bacak ve kol boyu geriden geliyordu 28. haftada kordosentez yaptırdım, hiç bir problem çıkmadı, şimdi de normal haftasına dönmeye başladı. Sizin nasıl gidiyor 🌸🌸
Esrayldz Sibelgokhan 38+0 olduk bugün kızımla İpek olacak ismimiz☺️ Mayıs ilk haftasına denk geliyordu fakat sezeryana karar verilince Pazartesi doğumum olacak😐 Hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah🙏
Happy46 Tugba32 isterler biliyorum benim büyük oğlumun adı Rüzgar Şükrü kayınpederimin adı Şükrü şimdikinede dedemin adını koyalım dedi daha neler dedim yedi ceddi için çocuk dogurucam isimleri yaşasın😁sizin isimler güzelmiş yagızhan güzel
Tugba32 Happy46 🤭😂 siz kabul etmissiniz ayni sizinki gibi ikinci ismi olsun seslenmeyiz diyor. Neden yuk olsun ki cocuga o zaman. Madem oyle tek babasinkini koysun Acaba koydurmasam sonradan vicdan azabi duyar miyim diyorum galiba duymam😂🤭 benum dr baban var sonucta
Esrayldz Faray Ohh çok sevindim🙏 38 haftamız bitti pazartesi sabahı spinal sezeryan ile kavuşaçağım kızıma nasipse heyecan korku karışık ☺️Sizde sağlıkla sıhhatle kavuşun prensesinize inşallah 🌸
Happy46 Tugba32 istiyorsa gönlü olsun bence bende koydum hiç bir sorun yaşamıyoruz 8 yaşında şimdi sadece Rüzgar diyoruz Şükrü kimlikte yazıyor yazarkenkende kısaltıyor zaten adını😄her eş istiyor bunu ne yapalım
Asena_06 Sibelgokhan bizde 35+5 iz .yiğit alp imizi bekliyoruz hayırlısıyla inşaallah 🤲❤hazırlıklar yavaş yavaş tamamlaniyor🤭