nurcakir58 Arkadaşlar benimde Eylül 10 şuan 19 haftaligim renkliye girdim ne olur dua edin haftaya gene gidicem böbrekleri bebegkmin biri 13 m diğeri 14 m cikdi isallah daha fazla büyümez ne olur tedavisi varmış cihat sene gittim ne olur dua edin
Bcdi Bende Ağustos başı annesiyim. İnşallah azalır da en azından doğumda eşim yanımda olabilir. Tek başıma gitmek istemiyorum 🙁
Esmer000 Babyveannesi selam ne yaptin birsey ala bildinmi bende henuz bisey almadim canim sikiliyo hep dusunceyle kaldim birazda evdekiler canimi sikiyo pek isdediyim birseyi alamiyorum😢😢
Esmer000 Babyveannesi birseyler almak isdiyorum engeliyorlar Cocuk gibi davraniyorlar ya ben aileliyim ozgurluyum opmali her seyi izinle yapiyorum kocamla cikinca bile izin aliyoruz cok kotu😖😖
drkgrss Babyveannesi evet ama çok şükür azaldı hastaneler heryer daha rahat , inşallah doğumumuza kadar çoğalmaz🙏🏻 İlk başladığında umudum hiç yoktu doğum yapacağım zaman böyle azalacağını düşünmüyordum, annem gelemicek diye çok üzülüyordum