Canım g-besin diye güzel bi ürün var ona bi bak benim adet düzensizliğim vardı gbesinle düzene soktum faydalı besin değeri yüksek yiyeceklerden yapılmış yuvarlak şekilde bi ürün ben yemeklerimin yanında günde 3 defa yedim faydasını gördüm doğurganlığıda arttırıyor inşallah o güzel haberde yakındır 🤲