Mrvaklynr kafana takmamaya çalış canım. Ben rahim filmi çektirmedim. Korunmayı bıraktığımız ay kalmıştım. Ama dış gebelik öncesinde de bi kaybım olmuştu ve 8 ay hamile kalamayıp, klomen kullanmıştım. Klomen kullandığım ay da dış gebelik olmuştu.dış gebelik sonrası da birkaç ay kalamazsam aşılama veya tüp bebek araştırırız diye düşünüyordum, yani kafama takmayı bıraktığım bir dönemde oldu. İnşallah senin de öyle olur bir şeye gerek kalmadan Rabbim nasip eder 🤲🏻 Maydonoz süt buharı kürünü de bir dene bence bir şey kaybetmezsin sonuçta..