Busra61-34 bende kullanmıyorum.yada haftada iki kez iyi olduğum zamanlarda içiyordum. Magnezyum kalsiyum hapım var onu kullanıyorum kabızlığa çözüm diye onu kullanıyorum sadece.bebek iyi.hatta kilo da almasın diye dr diyet verdi şuan.çünkü eski sezeryan yerim yırtılmış bebek kilo aldıkça yırtık açılır diye de 2.5 kilo olunca alıcak bebeği dr