Canannnnnnn decavit çok güzel bir kompleks vitamin. Eğer dokunmuyorsa bence kullanın, benim değerlerimi hep iyi seviyeye getirdi . Ama dokunuyorsa regenesis, efa-mom, orzax mom bi sürü güzel takviye var birini alın. Bana doktor eğer 2.çocuğun olsa vitamin kullan demezdim evde mecbur yemek piştiği için ama bu ilk çocuk ve siz serseri gibi dışardan yersiniz beslenemez bebiş demişti, doğru da söylemişti :)