ds06 38-39 haftalık hamisler kaç kilo aldınız ? Bir ben mi çok aldım 😔hergun kilom artıyor hiç düşmüyor yemesemde kilo alıyorum sürekli ,ama zaten tutamıyorum kendimi sürekli yiyorum 😔
Syma95 ds06 39+2 20kg almışım ama pek belli olmuyor sanki bide hiç catlamadim ilginç 😃 doğumdan sonra veririz ya
EbruCnr ds06 Çok çok aşırı değilse kilon çok sıkıntı yapma canım doğumdan sonra veriliyor. İlk hamileliğimde 50 kilo ile hamile kalıp 68le doğuma girdim. 1 yıl geçmeden eski kiloma geri döndüm. Şimdi 2. Hamileliğim 64 kiloyum sanırım bu hamilelikltede ilki gibi olacak 😊
Didonna ds06 ay canım benim hiç deşme benim yaramı 😂 63 le hamile kaldım 80 kiloyum Çarşamba doğuma gidecem doktorum her gördüğünde beni hoşgeldin Oburiks diyor bakalım nasıl gidecek bu kilolar bebeğim sağ salim dogsunda 🙏
ZEHRABETL 39 +4 üm 15 kilo almışım 🤷♀️ sonuçta sonuna gelmişiz az alsakta çok alsakta yapacak birşey yok. Allah kolay sağlıklı doğum nasip etsin önemli olan bu.
Tugbacolak 37 deyim suan canım kılo almaya 5 aydan sonra basladım ve 17 kılo aldım cok hızlı kılo alımı yasadıgım ıcın hep çatladım doktor sınırını gectın allahdan kendın zayıfdında cok takılmıyorum bu konuya dedı☺️
ds06 Tugbacolak bizim doktorumuzda sürekli zayıf olduğum için hiç onemsemedi bende onun rahatlığıyla 20 kiloyu devirdim🙈
ds06 Syma95 bende aynı şekilde 20 kilo aldım ve hiç catlamadim ilginç şekilde dışardan gören sadece karnın var diyor ama tartı hiç öyle demiyor 🙈
Tugbacolak ds06 ☺️ Bu yönden şanslıyız sanırım sadece karnım olması gerekenden büyük oldugundan vucut dengeyı saglıyamıyor sırt agrısı cok yasadım bu yuzden sızdede oluyormu
ds06 Syma95 aynı bende o durumdayım doğmayacak heralde bari bişey yemesemde kilo almaya devam etmesem diye mücadele ettikçe daha fazla aldığımı farkettim 🙈erkek mi cinsiywti
ds06 Syma95 genelde erkekte iştah çok açık oluyor diyorlar ama sizin kizinizda sizi zorlamamis anlaşılan 😍
Tugceediz anneadayi_ merhaba bendev39+5 hiç belirtiniz varmı bende yok birde çatı muayneside yapmadı doktor siz oldunuz mu
ds06 Tugbacolak evet bel ve sırt ağrısı çok oluyor birde geceleri huzursuz bacak sendromu yaşıyorum bu da fazla kilo almakla alakaliymis.ama karnım çok aşırı büyük değil benim o da küçük duruyor 🤷
Syma95 ds06 ben aslında bebiş kilo alsin diye hep faydalı şeyler yemeye çalıştım ama bebekten çok bana yaradı .bazılarında bebeğe yarıyor sadece. Yine kilosu haftasıyla uyumlu ama o kadar yemeye daha tombik olmalıydı ,😃