Svgmomm Glhglh iki haftada alır zaten 3 e yaklaşır 2500 ün üzeri bizim için yeterli doğum için dedi doktor bana şükret haline 2100gr biz dün gittik kontrole 36haftalığız
Svgmomm Happy_bebegim14 doktor verdi kararı kiloyu zaten boy baş vs çevresi ile ortalama çıkartıyorlarmış kilo dediğin öyle içinde kesede ağırlığıyla çıkmıyor yani büyükler gibi düşünmeyin
Svgmomm 41tuqba çok heyecanlı telaşlı çok değişik bi duygu rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yaaaa🥰🥰
Meltemtuncoz Svgmomm Benimde 5 mayıs sezeryan günüm🥰 35+6 da gittim en son 2800 kilosu doktor bidha gelmene gerek yok sezeryan günü bulusuruz dedi o zamanda 38+4 oluyorum ama ben yinede bi gitmeden muayne olmak istiyorum suan 37+0 olduk 😊
Minikbiranne15 41tuqba aaaaa mınık kuzum benım saglıgı sıhatı iyidir inşallah allahım guzel kaderler ömürler yazsın canım allah analı babalı büyütsün 😍
Kumsal3011 Svgmomm kac haftalık sın canm benmde yarın belli olucak sanırım catı muaynem var 36+0 olduk