Kızlar benimde 5 Mayıs’ta sezeryan günüm , bebek bir hafta geri Cumartesi günü kontrole gittim kilosu 2400 sizce normal mi ? 38 haftaya gün verdi ama bir hafta geriyse 37 haftalık doğacak demektir bir sorun olmaz dimi ya açıkcası ilk doğumum korku stres oluyor . Aslında bende eşimde çok kilolu doğan bebeklermişiz , doktora göre biraz ufak bebeğiniz dedi canımız sıkıldı acıkcası