Ozlmylmz94 AydanB kolonya lı pamuk koy canım bende ateş ve halsizlik yapmıştı doktora sorduğumda kolonya lı pamuk önermişti iyi gelmişti
fikran09 AydanB inanırım canim bende çok acı çektim ama yavaş yavaş geçiyo merak etme biraz çekersin ama inşallah geçer istersen hemşireni bi ara sor ya da doktorunu için rahat eder en azından
Aselminaa AydanB Ağrı yapmadi bana 2 dozdada sadece ilk dozda bebeğimin hareketleri biraz durgunlaşmıştı sonra düzeldi
Nesrin54 AydanB 3 gun sonra fln geciyor kendiliginden Bana ebem soguk uygula demisti şiserse vs Ama şismedi ben uygulamadim Bir de 24 saat snra banyo yap dedi
AybarsMomy AydanB ben 2 doz vuruldum . ikisinde de ağrı sızı olmadı çok şükür 🤲 . 2. dozda biraz sızladı o gün ama kolonya basmıştım hemen üstüne rahatlattı.
AybarsMomy AydanB biran önce geçer inşAllah buz falan koyun . İlk vurulduğu zaman ilacın dağılması için biraz bastırıp ovmak lazım sanırım. Bir de bizim sağlık ocağında ki ebenin eli gerçekten çok hafif hiçbişey anlamadım ben