Mltmdfn AydanB bende hiç ağrı olmadı hemşireyle alakalı olabilir 2 doz oldum 2 şer ay ara ile kolum sanki ağır gibi geldi ama saatlşk öyle uzun sürmedi
Sltn01 AydanB 3-4 gün çekersiniz bugün duş almayın ve o kolunuzn üstüne yatmayın. Tetanoz aşısı ağrı ve şişlik yapabilir gayet normaldir aşıda korkacak durum yok
Sltn01 Aknkbr 16 haftalıktan itibaren yapılabilir . Bebek hareketini hissettiğiniz an gidip yaptırablirsiniz
Pnrr06 AydanB bende yaptırdım eve gelince ağrı oldu hâlâ ağrı cekiyorum buz koy bide çok ağrın olursa parol iç yoksa geçmez
Eemmyy AydanB yaptırıp ewe gittiğinizde buz koymalıymışsınız o zaman ağrı We şişme olmuyormuş. Ben henüz yaptırmadım ama arkadaşım yaptırdığımda buz koymamı önerdi
Betim AydanB 3. Gün sonunda geçiyor üzerine yatma sakın çok dikkat et, hemşire bana ağrın çok olursa buz kompresör yapabilirsin dedi .. yapmadım ben 3 gün sonra geçti ama o üç gün çok ağrıdı kolum yürürken bile canım yanıyordu 🤗
tugce0606 AydanB devam eder buz koyabilirsin canım. Ya heralde bu yapan kişiye mi bağlı bilmiyordum bende hep okurdum kolumu kaldiramadim ağrıdan duramadim falan diye ama hiç acimadi şükür yaparken de sonrasında da eşim yaptı eli hafif mi ne bilmiyorum🤭