Esrahiramirac KubraatMacit ahhh ne çektim ben o kucaktan kızım alışmıştı bir odada 3 saat gezdiğimi bilirim 🤣🤣🤣 şuna oğlumu emzirmek dışında hiç kucağıma almıyorum bence sende pek alıştırma gerçi her çocuk aynı değil
KubraatMacit Esrahiramirac benim ki bir yaşında şimdi istesemde durmuyor ama şimdi hamileyim onu alıştırmak istiyorum da fırsat bulurmuyum bilmiyorum 😀
Esrahiramirac Elif4334 koydum canım koydum çok dikkat ettim olmadı ama benim bu doğumumda çok stresli ve korkuluydum hepsi başıma geldi anlayacağın
Esrahiramirac KubraatMacit zor canım çok zor kendine bile vakit bulamayacaksın emin ol banyodan 3 kere çıkıyorum düşün 🙄🙄🙄 bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim rabbim evlatlarımızın acısını göstermesin