Herkese merhaba. 2 günlük anne olarak deneyimlerimi paylaşmak istedim. Çünkü hamileyken doğum yapanların hikayeleri bana ilham vermiştir. 38.haftamda çatı muayenesi oldum. Tahminimce 2 gün sonra nişanım geldi çünkü doktorum bana adet kanaması gibi kanama, sancı olursa normal demişti. Ama gelen akıntı aşırı yoğun, içi pembemsi ve avucumu dolduracak kadardı. Bugün yarın derken 2-3 gün sonrası da cumartesi günü 38+6 da hafif hafif sancılarım başladı. Pazar günü kasılma sayardan sancılarımı takip ettim adet sancısı gibi geliyordu 5-6 dkya bir yaklaşık 32 sn süren sancılarım oldu ve 2-3 saat kadar sürdü. Sonrasında hafifledi içim rahat etmedi doktoruma yazdım yarın gel bi bakalım dedi. Sonrasında gece baya baya sancılar vurmaya başladı yatamadım hiç. Hep pilates topunda hareketler yaptım evin içinde yürüdüm ama geçmedi. Yattığım zaman karnımın içinde bişeyler patladı anlayamadım 😃gece 3gibi ayağa bi kalktım suyum boşaldı doktoru aradık hastaneye geçin dedi. Suyum patladıktan sonra sancılarım biraz hafifledi. lavaboya gittim hala geliyordu hastaneye gidene kadar geldi suyum geldi. Tavsiyem mesane pedi almanız. Ben canpedinkini aldım idare etti ama ebe doğumhaneye alana kadar bacağımdan aşağı suyum aktı 😅 3 cm açıklıkla gittim ve sancılarımın şiddetinin çok yüksek olduğunu başkası olsa bu kadar dayanamazdı buraları yıkardı dedi ebe 😀 odaya aldılar sıcak suyun altında durabildiğin kadar dur karnına tut beline tut dediler. Ben bi saat kadar kalmışım ama sancılarım çok şiddetliydi duş almak iyi geldi. Sancılara artık dayanamıyordum 5 cm açıklıkla epidural takıldı sonrasında çok rahatladım hiçbir şey hissetmedim. Artık sürekli ıkınma isteği geliyordu ebeye dedim ben doğuruyorum beni doğumhaneye alın artık baktı çocuk geliyor ışık hızıyla doğumhaneye gittik. Dedi ıkınma hissi gelince ıkınma doktoru bekleyeceğiz ama dayanamıyorum 😀 sonrasında doktorum geldi 3 ıkınmada bebiş geldi. Doğru nefes almak ve ıkınmak çok önemli ben eğitimlerini almıştım o yüzden çok rahat oldu. Doktorum bile tebrik etti biz hiç müdahale etmeden doğurdun diye 😀gece 4 gibi gittiğimiz hastaneden Sabah 8de doğumhaneden çıktım. kendimdende bu performansı beklemiyordum açıkcası. 3 dikişim var. Ve hemen ayağa kalktım. özellikle pilates yaptığım için açılmam çok hızlı oldu herkese tavsiye ederim.kesinlikle topun üzerinde hareketlerini yapın. Baya uzun yazdım sanırım hakkınızı helal edin. Umarım benim doğum hikayem birilerine umut olur 🍀 evet sancılarla başetmesi çok zor ama imkansız değil.