Eemmyy Bahar4516 bende yiyorum hatta kahvaltıdan önce bile birkaç tane yiyorum sürekli canım istiyor. Sorun olacağını düşünmüyorum ama bilemedim
AtaMommy Bahar4516 sokun aklımıza anasını satıyım siz buldunuz ya herkesin dolabında erik var zannediyorsunuz başlığa yazmayın diyoruz şöyle şeyleri benim bulunduğum yerde yok daha markette de manavda da hamileliğimin başından beri canım çekiyor zaten yapmayın lütfen ya
Kdzeregli AtaMommy evet al benden o kadar erik diye aranıyorum kaç zamandır bugün bir manava sorucak eşim inşallah bulunur. Herkesin evinde olmayabilir ve canımız çekiyor yiyecek içerir yazmak daha iyi yani.
Deletedmom137 AtaMommy cidden sinir oluyorum kaç gündür canım istıyor zaten. Büyük harflerle yazılmadığı eksik bi
Imfromlastnight İstanbulun göbeğindeyim erik filan yok resmen. Netten söyleyeyim dedim bu lokasyona yine yok.Şansımıza bu dönemlerde evde kaldık.Her istediğimizi yiyemiyoruz:(
Bsrlmnemr esraatoker11 Kdzeregli kızlar hal’e sorun ben de uzun zamandır aradım bulamadım en sonunda halden bulduk
esraatoker11 Hiç hoş degil bu sekilde yazmanız benim bulundugum ilçede de yok çok ayıp hamile insanlarin içinde bu konuşmalar.!
Sibelgokhan Bahar4516 benimde canım ne zamandır istiyor ama yok bulamiyoruzz. Böyle şeyler o başlığa yiyecek içerir diye yazarsanız iyi olur
Busemenekse Pardon ama Arkadaş zaten konu başlığın da parantez içerisin de ( yiyecek içerir) yazmış. Sık aşerme durumunuz oluyorsa konu başlığını açmamanızı önerirdim. Bu durum da suçlama ve hakaret içerikli konusmanız biraz ayıp.
AtaMommy Busemenekse onu arkadaş değil admin değiştirdi az önce. arkadaş başlıkta erik yiyen varmı gibisinden bişey yazmıştı
Busemenekse AtaMommy pardon o zaman kusura bakmayın ben konu başlığını görünce, karşımız da ki insan da hamile olduğu için bu yüksek tepkilere çok şaşırmıştım. Tabii ki mevsimsiz ve şuan satış fiyatı yüksek meyve ve diğer yiyecekleri lütfen paylaşmayalım..