Merhaba, ben de ankaradayım.20. Haftamıza yeni girdik. Cinsiyete 14. Haftada büyük ihtimal erkek demişlerdi, ama son muayenede kıza döndük. Doktor bu sefer %100 dedi, umarım öyledir😅ben de birkaç gündür ara ara göbek deligimin oralarda kıpırtılar hissediyorum ama bebek mi emin olamadım🙈