Tam bende bugün kilo yüzünden çıldırmak üzereyken nasılda denk geldi postunuz 😞 Ne güzel sistematik şekilde ilerliyordum kilo konusunda, 2 haftadır tartıya çıktığımda hafta 1 kilo aldığımı görüyorum. Gebeliğin başından beri dikkat ediyorum, şu ara dışarıya çıkamadığımız için evin içinde kahvaltı ve akşam yemeğinden sonra yarımşar saat yürüyüş yapıyorum. Meyvemi ikindinleyin sütle birlikte tüketiyorum. Daha napıcam bilemedim valla. Bu arada 30. Haftadayım böyle haftada 1 kilo devam ederse doğuma kadar top gibi olucam 😖