pamuk32 Yesmckmk hergun sabah düzenli olarak kanıyor.. çok kanadigi da oluyor az kanadigida ama sürekli kanıyor yani.. tansiyondan şüpheleniyorum bende bidahaki kontrolüm de mutlaka bu konuyu konusucam doktorumla..
Yesmckmk pamuk32 Bende şöyle düşünüyorum. tansiyon olsa burun kanamasının yanında gözlerde yıldızlanma ya da kararma yada bastığın yeri bilmezsin o an diyor. Birde her gittiğim de hep normal çıkar tansiyonum benim. Bende sorucam gidince doktoruma
Yesmckmk Esra46 Normal galiba bi çok kişi yaşıyormuş bu durumu tansiyon yüksekliğim olduğunu düşünmüyorum öyle bi sorunum yok ama sanırım kan basıncından dedikleri gibi