Yesmckmk canım normal 19 haftalık hamileyim çok kustum afedersin ilk 3 ay sonra sadece sabahları devam ediyor kbb ye bile gittim agzımdanda kan geldi tamamen tahriş olmuş o safra kusmak yokmu o çok fena hiç bunaltın oluyormu. Benimki tahriş olmuştu antipiyotik bile kullandım geçmedi arada hala oluyor.