Kesinlikle yaptırmalısın. Sonucta hamileliğinin geri kalanını etkileyedebilir sonucu. Tedirgin oluyo tabi insan. Ben dün yaptırdım. 3 kez kan verdim 1 saat arayla 2 dk kık bir iş kalan sürede kapıda arabada bekledim. İhmal etmeyin girişlerde ates kontrolu dezenfektan vs yapıyolar. Hasta olmayan kimseyi içeri almıyo benim gittiğim hastane eşim dahil. Tedbirler alınıyor yani 🤷🏻♀️