14531453 bak canm yaptırman gerekir netten araştırrsan bir de doktorun yok derse bile ben istiyorum yaptırmak dersin. Benden istedi ilk 50′lik glukoz içeceksin dedi alıp içtim bi saat sonra kan verdim sonucum 161 çıktı yüksek’ti. Haftaya gel ikinci glukoz’u 100′lük alıp önce kan ver sonra içip birer saat ara ile toplam 4 kere kan ver dedi tam hocam dedim. Sonuç 161 olunca çok üzüldüm eve geldik netten araştrma yapmaya başladım. Önlem alınmazsa ne oluyor biliyor musun anne karnında bebek ölümü gerçekleşiyormuş, gebelik zehirlenmesi oluyormuş anne bebek ölümü oluyor zehirlenmeden, bebeğinin vücudu orantısız büyüme oluyormuş, doğum da anne ve bebek ölümleri oluyormuş okudukça gözyaşlarımı tutamaz oldum. Aklımın ucundan bile geçmezdi zayftım birden çok kilo alımı oldu bende aklıma gelmemişti o zaman muayene ettiği zaman dedim bu kadar kilo almışım herkes çok almışsın diyor dedim evet hemen testi istemişti iyi ki de yaptrmışım. Netten araştrdım test yapacağım güne kadar yememe içmeme herşeyime dikkat ettim o süreçte çok dua ettim çünkü hamileliğim sorunsuz ilerliyordu çok korkuyordum ya meleklerime birşey olursa kaybedersem diye kendimi düşünmedim bile. Eğer ikinci de yüksek çıkarsa diyet ilaç ya da insülin iğnesi kullandracaktı istemiyordum zaten kullandğım 6 ilacım vardı. zaman gelmişti çok şükür doktorun dediği gibi yaptım sonucu alıp doktorumun yanna gittim açlık değerim 84 çıkmıştı doktorun birşeye gerek yok hepsi normal diyince öyle bir ohh çektim ki anlatamam. O günden sonra herşeyme dikkat ediyorum yeme içme olarak