Mrb arkadaşlar bende adete bı hafta kala ısrar testinde öğrendim gebeliği regl gunum yarın ben 20 Nisan pazartesi beta hcg baktırdım 105 çıktı bugün tekrar baktırdım 272 çıkmış sizce yükselmesi nasıl birde kaç haftalık oluyor acaba doktora pazartesi gidicem