Poncik77 hayır demedi, hatta epilepsim var benim sadece onun için nöroloğun normale izin veriyorsa bebeğin başı normal doğum için uygun normali deneyelim istersen deyip beni normale ikna eden o oldu 🤔 sezeryan istesen bile 39. Hafta bitmeden almam dedi en başta, çatı muayenesi yapmıyorum önemli olan yönü ve baş büyüklüğü dedi 🤷🏼♀️