ozgeoz26 Fadime3543 yastık yeni aldım bende iki seçenek var yastıkta krem yada beyaz seçebiliyorsunuz ondan kaynaklı olmuş olabilir renk seçeneği eklemişlerdi
Cagla06 Ben granül sabun ile yıkamak zorunda kaldım acelem vardı sıvı detatjnımda yoktu birşey olmadı şok şükür nevresim takımını sıvı ile yıkıcam ama yinede
Yasemin_58 Nimesay39 her alan çok memnun daha önce de posrit açmışlardı bu konuda herkes çok memnun Du o yüzden ben de heves ettim şu an yıkayınca da sıkıntı olmamış al ayı düşünüyorum ben