Toprakkkk Cansutgy91 benim geçen cuma sancı çıktı ama başka bir şey yok. Rabb’im sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah 💕🤲
Seymen1905 Cansutgy91 evet banada oyle dedi 7 de kahvaltını yap 1 de ameliyat olacak dedi ayyy aynı saattte doğum yapacaz hayırlısı inşallah
Dilaramelissa Cansutgy91 Sağlıkla gelsin bebeğiniz ben normal doğum bekliyorum ama Pazartesi 39+3 olacak ve son kontrole çağırdı doktorum eşimde hazırlıklı gidelim diyip duruyor içine doğmuş gibi 🐣Belki benim kızımda aramıza katılır ☺️