Betul55 Portredekitirtil işte ben de de bazen yaradı bazen yaramadı kemik ağrısı olduğu için pek yaramıyor galiba. Kramp tarzı şeylere daha iyi geliyor
Dilos1645 Hilalse bende aynı dertten muzdaripim 23 haftalıgım neredeyse bir aydır kaburgalarım batıyo aşırı zayıfta degilim neden bilmiyorum geceleri adam akıllı uyuyamıyorum telef oldum resmen son bir haftadadır da yattıgımda bacaklarım ve kalcam da ağrımay başladı şimdiden böyle ağırlaşında napcagız bilmem🙁
Hilalse Dilos1645 valla bense hiç bilmiyorum ya o kadar rahatsız ediciki Allah yardımcımız olsun hepimizin
Hilalse Dilos1645 canım erken başlamış senin mutlaka sor doktoruna sen nasıl böyle devam eder hamileliğin zehir olur Allah yardımcın olsun tez vakitte geçsin bütün ağrıların inşallah
3o_harf Hilalse ben de aynı rahatsızlığı sağ tarafımda yaşıyorum sırtımı yaslasam batıyor, uzun süre yatmak mümkün değil. Yastıkla destekleyip, masaj yağıyla ovuyor eşim, biraz olsun rahatlıyorum.
Dilos1645 3o_harf o bile fayda etmıyor bana sırt üstü yatınca tahatlıyorum oda zararlı diyr iki dk sonra tekrar yan dönüyorum resmen acıyo kaburgalarım ic organlarıma batıyor gibi üstüne bacak ve kalca ağrısı çıktı uyku önemli diyorlar ama uyku fırarda bir aydır 😭😫
Hilalse Dilos1645 doktorum bana tehlikeli bi durumu yok dedi sırt üstü yatmanın rahim omurgana baskı yapmaya başlayınca zaten kendin yatamicaksın dedi ben yatıyorum valla
bseymakgezer Aynı ağrı bende sağ tarafta vardı babam doktor ona masaj yaptırırken farketti kadın doğum uzmanıma söyledim böbreklerime baktı gebeliğe bağlı böbrek büyümesi varmış bi baktırın isterseniz
cnssvs Hilalse aynı haftada ben de aynı şikayetleri çektim canım . Bebek büyüdüğü için vücudun ağırlık merkezi değişiyormuş . Sağ tarafta olsa safradan şüphelenirdik ama sol taraf tamamen bebekle ilgili masaj yap rahatlamaya çalış geçecek dedi . Sanırım 28 de bitti benim o keskin sırt ağrım ama tabi ara ara devam ediyor. Ben ağrı geldikçe ersağın cleanball masaj kremini kullandım rahatlattı baya . En azından uykuya geçecek kadar zaman kazandırıyordu
cnssvs Hilalse aynı haftada ben de aynı şikayetleri çektim canım . Bebek büyüdüğü için vücudun ağırlık merkezi değişiyormuş . Sağ tarafta olsa safradan şüphelenirdik ama sol taraf tamamen bebekle ilgili masaj yap rahatlamaya çalış geçecek dedi . Sanırım 28 de bitti benim o keskin sırt ağrım ama tabi ara ara devam ediyor. Ben ağrı geldikçe ersağın cleanball masaj kremini kullandım rahatlattı baya . En azından uykuya geçecek kadar zaman kazandırıyordu
Hilalse cnssvs ben saframı aldırdığım için tek seçenek kalıyor dediğin kremi aliyim denim canım 28e iki günüm kaldı çarçabuk geçer benimde inşallah teşekkür ederim yardımın için 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
cnssvs Hilalse farmasinin at kestanesi kremi de var doğal içerikli bu iki ürün . Hangisine rahat ulaşabilirsen birini al canım
Hilalse Scarlet bi öksürük şikayetim olmadı ama böyle devam ederse bende bi doktora görünücem dayanamıyorum artık duştan çıktım ohunda faydası olmadı 🤷🏻♀️
demet35 Hilalse canım kilo ile alakalı değil o ben 38+3 üm kaburgamda batma devam ediyor ki bu zamana kadar 7 kilo aldım düşün :))
Hilalse Dilara22 duşta sıcak kaynar su tuttum resmen az önce banamısın demedi fön makinesiyle bile ısıttım sol tarafımı ama nafile şimdi omurgama falan yayıldı ağrı anlamadım hiç oturamıyorum batıyor sırtım komple 🥺🥺🥺
Dilara22 Hilalse bu kadar sıkıntıysa bir doktorunuza danışın hatta bir dk o kremin adını vereyim size
Dilos1645 Hilalse amin inşallah sordum normal dedi doktorum acıya ağrıya dayanıklı yapım vardır normalde hiç mızmızlanmam ama bu gercekten dayanılmaz acı