Ecrinbzkrt Deletedmom291 cnm korkutmuyayım belkı herkeZde bır olmaz benım 2haftadır sık karnımda sertlesme oluyordu yanı bebek sureklı toplanıyordu ve arada iğne batması oluyordu dun doktoruma randevum vardı 30haftalık oldum tam soyluyecegım sıra doktorum ultrasonda kasılmalarımı gordu ve söledı cok erken olmaması gereken durum nstye gır dedı gırdım ordada bırs cıktı ve haftada bır erken dogumu engellemek ıcın iğne basladım aksatma doktoruna gıt gorun cnm rabbım saglık versın evlatlarımıza🤲🏻
Sinemmdru Glcnazz10 canım kalp atışı dediğin hıçkırık bebeğinin toplanma değil kasılma o sertleşmelerde günde 10 15 kez olabilir
Asafkivancannesi Benim de öyle kasılmalarım ve toplamlarım yoğun şekilde vardı. Mutlaka doktora gitmeni öneririm çünkü bebek kendini doğuma hazırlıyor. Bunun için doktor magnezyum veriyor. Mutlaka kullan. Herkeste olan bir şey sende farklı etki gösterebilir