Deletedmom291 Anneler 25+5 haftalık hamileyim şuan başlıkta dediğim gibi bebeğim bi yerde toplanıyo bazen eşimle tartışınca da oluyo bu korkuyorum bende bişey olucak diye başına gelen varmı veya normalmi bu durum😔😔
Glcnazz10 Deletedmom291 ben de 28+6 haftaligim bnde de dün geceden beri oluyor endişelenmeye başladım artık hastaneyede gidemiyorum bide kasık tarafında kalp atısı gbi saatlerce bisey atıyo dün geceden beri hiç uyumadım stresten 😒
Anne71 Deletedmom291 merhaba canım düzenli ve toplanma süresi uzuj olmadığı sürece korkma tabi doktor degilim en iyisi doktoruna danış bende 32 deyim 28 den beri bende de var şuan daha sık ve süresi uzadi o bahsettigin toplanma kasılma oluyor bebekte rahimde kendini doğuma hazırlıyor stresten uzak dur çok yorma kendini sürekli de yatma ödem oluşur ortasini bul kendini yoracak işler yapma eskiden 10 dk da yapıyorsan şimdi yarim saat te dinlene dinlene yap doktoruna bir dahaki kontrol de mutlaka söyle bu durumu
Ern Deletedmom291 anlattığın şey kasılma canım. bende 28 haftalık hamileyim ve çok sık oluyor bu aralar ama önemli olan sıklığı bence bi doktoruna görün ben magnezyum ve progesteron kullanıyorum
Mrvekaan Deletedmom291 bende de oluyor hatta kendini topladığı ve sıktığı zaman olduğum yerde kalıyorum enerjim bitiyor o an sanki çok yorulduğum da daha çok oluyor bende doktora gitmek istiyorum ama malum gitmek istemiyorum
Hasibekoca Ben 28 haftalık oldum canım ama iki haftadır bende de var o toplanıyor arada ama bence büyüyorlar o yüzden olablir çünkü bugünde gittim doktora hiç bi sıkıntı yok gayet iyi dedi bence korkma 🤗♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Mrvekaan Glcnazz10 hıçkırıyor olabilir mi acaba bende de öyle oluyor da doktor obur bir bebek demişti 🙂
Anne71 Glcnazz10 o kalp atımı dediğin hıçkırık canım bebiş in ciğerleri gelistikce hickirigi çoğalırmis
Sinemmdru Glcnazz10 canım kalp atışı dediğin hıçkırık bebeğinin toplanma değil kasılma o sertleşmelerde günde 10 15 kez olabilir
Mkelebek Anne71 merhaba. Bendede toplanma yani kasilma oluyor ozelljkle geceleri sag tarafima yatinca. Kasildigi zaman nefesim kesilcek gibi bi degisik.oluyorum sizinde oyle oluyomu
Duygu76 Stres yapma bence canım ozaman daha çok etkilenir Bebek. Kalp atışı gibi dediğin şey hıçkırık da olabilir. Benim ilk gebeliğimde oluyordu top gibi olup düzeliyordu. Rahatlamaya çalış stres yapma. Seni duyuyor konuş onunla
Anne71 Mkelebek aynen genellikle ortada toplaniyor ama arada sağ veya sol tarafta toplamip sertleşiyor nefes darlığı oluyor
Anne71 Kbrgnc 2 gündür de adet sancısı gibi kasıklarımda ağrı var 33 te kontrolüm var nst ye girecegim alttan da rahim ağzı ölçülecek Kısalık varmi erken doğum riski varmı diye
Kbrgnc Anne71 bende mayıs da gidicem sezeryan benim ilki ama son haftada yaşadığımı şuan yaşıyorum bende baktırcm
Yaman Deletedmom291 bnde 25+5 im benimdr bu hafta toplanmaya basladi cnm gecen hafta kontrole gittim bi sıkıntı yok ama ndn oluyor bnde bilmiyorum hep tam ortada toplaniyor benim gobek altinda