Melisaaat Nslhnakn cevapladığınız için çok teşekkür ederim ☺️beşik sağlam mı peki gıcırdama ya da çabuk deforme olabilecek yapıda mı malum cıkamıyoruz dışarı internetten sipariş vermek zorunda kalacak gibiyim inceleme fırsatım olmuyor 😔
Nslhnakn Melisaaat tam aksine ikeanın bütün mobilyaları çok kaliteli🥰 Bizim kullandığımız karyolada ikeanın Tyssedal modeli çok memnunum🤗
Eddaliko Nslhnakn canım peki eve getirdiklerini ürünü monte ediyorlar mı yoksa bırakıp gidiyorlar mı,bilgin var mı☺️
Nslhnakn Eddaliko biz kendimiz kurulumunu yapmıştık🤗 ama montaj bedelini ödediğiniz zaman kurulumu onlar yapıyor😌