MineKasp Sslnry77 bende 3 pijama takımı 1 elbise koydum 😍 siz bence bir takım daha. Koyun evet bebeğimin çantası hazır ama kendiminki tam değil daha onuda bir an önce hazirlicam inşallah
Sslnry77 MineKasp bir aksilik olmazsa insallah 1gğn kalicaz bir takım bide gecelik yeter diye düşündüm 🧐