Benim ikinci doğumum ilki mecburi sezeryandı 2sene arayla bu ikinci doğumum ben komple bayıltarak oldum gayet çabuk ayaklandım sonrasındada çok şükür bi agrım sızım olmadı herişimi yapabildim bebegimede kendim baktım inşallah bu seferde kolay olur tek korkum korona olması bu döneme gelmesi