Papatya4 Simgesydn bacak agrım için magnezyum verdi doktor 2 kutu bitti daha kullan mayı bıraktım şimdi ama kasılmam karın agrım çok oluyor :(
Papatya4 Simgesydn kan ve magnezyum kullandım kan ilacı devam ama magnezyum içmem gerek mi hala bilmiyorum onu doktora da gidemiyorım .
Simgesydn Papatya4 ben hala kullanıyorum pazartesi 35. Haftama gircem doktor randevum var sorarım. 32. Haftada kullan demişti bana bırak demedi
Gamze20gamze Papatya4 yok vermedi canım normalmiş artık bu haftalarda , magnezyum kullanıyordum zaten ona devam dedi sadece.