Merhaba, hamileliğimin 28. Haftasındayım ve şu dört gündür kasıklarımda çok şiddetli ağrı ve ayağa kalktığımda yürüyemiyorum daha fazla ağrı çoğalıyor. Bunun içinde bel ağrısı sırt ağrısı yaşıyorum. Doktorumla görüştüm hastaneye gitmemi ve bi gün yatış olması gerektiğini söyledi. Gitmedim çünkü Uzandığım zaman ağrılarım geçiyor fakat 5 dakika dahi ayağa kalktığım da sancılarım geri baslıyor erken doğum belirtileri olduğunu söylüyorlar. Şuan hiç kalkamıyorum çok ağır şiddetli ağrım olduğu zaman doktora gitmeyi düşünüyorum. Aranızda böyle sıkıntılar yaşayan var mı😣😣😣 Cevap verirseniz çok sevinirim