Merhaba bayanlar bişey sorcam izmirde oturan buca kadın doğuma giden varmı aranızda yada memnun kaldığı devlet hastanesi yada uygun olan özel hastane nolur yazın doktorum 4500 dedi yaaa elimde o kadar yok eşim işsiz bu durum ne zamana kadar gider bilmiyom agustosta dogumum