Mes bence müdahaleye izin verme henüz cok kücük 5 haftalık doktorlar hemen müdahale etme derdinde. Biz 7+4 te kese gördük kalp atımı yoktu bir hafta bekledik 2 kese oluşmuş düzensizlik ikiz oldugu için de olabilir dedi doktor. ama biri gelişmedi şimdi tek kese ile yola devam. Gün aşırı kan vermiştim bende kontrol amaçlı 900 lü değerleri görünce kalp atışı falan 8 hafta sürdü stresi. 10.haftaya kadar beklerdim yine de. Zaten allah korusun kötüyse yasal olarak kaç haftada olursa olsun müdahale ediyorlar. Dua et sadece 🙏