12454 Aynı saatlerde aynı durumu yaşamışız. Hâlâ üzgünüm vardır bir hayır umudum baki. Emin olup gidince garip hissettim sadece. Foruma yazsam böyle bir durum yaşayan olmuş mudur diye düşünüyordum siz yazmışsınız. Benzer bir durum hemen hemen benim ilk gebeliğim olacak, daha öncesi yok. Adetim dört gün geçti. Her gün adet olacakmışım hissiyle sancı giriyor. Farklı marka testlerle iki gün sabah idrarıyla test yaptım ve ikisinde de silik çizgi gördüm. Hâl böyle olunca kadın doğuma gittim ve beta HCG 0. Çok üzüldüm, adet söktürücü yazmadı. Adet gecikebilir türlü sebeplerle stres, mevsim değişikliği vs. bunu da bilerek beklemiştim. Fakat insan kendini bilir, beş gündür adet olacağım hissiyle bekledim hala bir şey yok. Sabahki kaset testin fotoğrafını yükleyeyim. Hatta dereotu yoğurt karışımı adet söktürür hemen yeme diyor arkadaşlarım. Ultrasonla başka sorun var mı diye bakamayacağım söyledi.. neden olmadığımı araştıracak dönemde değiliz dedi. HCG için olmasa market harici evden çıkmıyoruz zaten, başka hastaneye de gitmedim.