Merveazra Kızlar ben 12+1 su an bi daha ki kontrolümde 13+3 olucam acaba belli olur mu cinsiyeti sizler kaçıncı haftada öğrendiniz bebislerin cinsiyetini
Sisi Merveazra en garantisi ayrintili bence canim. Benimde 14 kiz dediler ama net degil hala degisme ihtimali veriyorlar.
AyeKantar haftada öğrendim genelde 16 dan öncekiler yanılabiliyor bana 13. haftada kız denilmişti 16 da kesin erkek olduğunu öğrendik
Ozge58 AyeKantar canım Bana ozel12 haftada kıza benzeti 19 haftada devlete gittim erkek dedi direk sonra benziyor dedi kafam karisti ya
AyeHakanKrk Merveazra bebeğin pozisyonu ile ilgili bir durum. Biz 17. Hafta biterken öğrendik daha önceki haftalarda bacakları hep kapalıydı
Kibarbaby Merveazra inşallah ☺ Benimkinin bacakları kapalıydı doktor biraz ultrason aletiyle sallayarak döndürdü kapalıyda doktora söyle uğraşsın biraz ☺
Zemuda Merveazra yo aslında 12. haftada öğrendim erkekti. 16. haftada da erkekti. 20. haftada da. En son ayrıntılıya girince öğrendim kızımız olacağını. O yüzden öncekileri saymıyorum ben 😀😀😀😀