aesma bende şuan 19+3 deyim yavaş yavaş başladım almaya bu ayda bebek arabası beşik falan alıcam son aylara bırakmak istemiyorum şimdi geze geze göre göre alıyorum son aylarda ne olacağı belli olmaz 😅ilk bebek bizim kide en azından herşeyi gönlümüzce yapıyoruz😊