aesma valla heves ediyorsanız alın gitsin , benimde 20 haftası doluyor içim gidiyor elbiselere , mobilyalara başlıcam artık almaya. Doğmadan alınmaz yok vs diyenlerinkide sizi bastırmasın o zaman 1 dakika sonramız garanti değil hiçbir şey yaşamayalım o zaman yani dimi 😄 annelik hevesi bu çokkk değerli , kutsal ve çok şükür bizlere nasip oldu içinizde her ne geliyorsa doya doya yapın bende öyle yapıyorum ❤ Hayırlı doğumlar şimdiden hepimize 😍🙏