Ozemmerdn 9 haftalıkken kahverengi lekenme ile gittim başladık progestana, 11.haftamda daha şiddetli kanamam oldu hastane de yattım canım bugün 13+6 olduk bugün kontrolumuz vardi doktorumuz artık riskin geçtiğini söyledi insallah tekrari olmaz 😊😍 yani kutuda 30tane var 21tane kullandım kalan 7 taneyi de bitir istersen dedi doktorum durumuma bakacağım